دلم تنگه .....از سید علی سیدی ابرزگه .....یارب

دلم تنگه .....از سید علی سیدی ابرزگه .....یارب

دلم تنگه .......گلوم بغضه.......چشام اشکاشو میباره ....نه یاری دارم این شبها .......نه دوستی یا که همدردی.......چه دردی توی دل دارم ...که سینه ام را به درد اورد.....دلم پرشد از این هجران .....چشام خیسن از این دوری ......به یادت وقتی می افتم ........دلم پر میکشه سویت......ولی با اینکه میدانم .....تو دستات دست اون مرد......ولی باز هم همین رویا .....برام ارامش محضه .....به فکر تو که می افتم ....دلم خوشحال وسرمسته ........به دیدارت امیدبستم ........همین گرمای این قلبم. .......امید زندگیم باشه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ پنج شنبه 17 بهمن 1398 ] [ 2:52 ] [ -سید علی سیدی ابرزگه ]
[ ]